Категорії розділу
Географія
[1]
Методичні розробки вчителів
|
Інформатика
[2]
Матеріали, що стосуються предмету "Інформатика"
|
Курси
[2]
|
Для вчителя
[1]
Розміщуються педагогічні доробки вчителів м.Львова. (Увага! Доступ до бази даних лише після реєстрації!)
|
Статистика
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0
|
Для педагогів
Всього матеріалів в каталозі: 6 Показано матеріалів: 1-6 |
|
Правила створення презентації (pdf, 274 кб)
До офiсного пакету Microsoft Office завжди входила програма для створення презентацій Microsoft PowerPoint. З її допомогою можна легко і просто створити гарну презентацію своєї доповіді, яка дозволяє продемонструвати її головні положення і зробити її більш наочною і зрозумілою для аудиторії. Якщо ви працювали з програмою PowerPoint попередніх версій, то особливих складностей при роботі з новою версією виникнути не повинно. Тем не менше в PowerPoint 2010 з'явилися багато нововедень, в тому числі в ітерфейсі програми, з ними ви і познайомитеся в даному курсі. Відео курс Power Point
Cемінари |
Переглядів: 1111 |
Завантажень: 0 |
Додав: Escuela |
Дата: 28.10.2010
|
Методичний лист ЛОІППО (початкові класи) |
Наказ від 15. 03. 2010 р. № 103р Про скерування на курси підвищення кваліфікації у ЛОІППО педагогічних працівників загальноосвітніх та позашкільних навчальних закладів м. Львова у другій половині березня – квітні 2010 року Відповідно до Закону України "Про освіту” (ст. 55), Типового положення про атестацію педагогічних працівників України, на виконання наказу Головного управління освіти та науки Львівської облдержадміністрації «Про організацію підвищення кваліфікації педагогічних працівників у 2010 році» № 1128 від 15 грудня 2009 року, на виконання листа Львівського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти № 533 від 14 грудня 2009 року та згідно з поданими замовленнями закладів освіти м. Львова НАКАЗУЮ: |
Cемінари |
Переглядів: 1062 |
Завантажень: 0 |
Додав: Escuela |
Дата: 03.03.2010
|
Географія |
Переглядів: 11222 |
Завантажень: 0 |
Додав: Escuela |
Дата: 22.12.2009
|
|
|
| | |